segunda-feira, 20 de dezembro de 2010

Enfeites de Natal - Christmas ornaments

Olá! Hello!

Fiz estes ornamentos de Natal já há duas semanas, mas tempo para postar?

I did these Christmas ornaments two weeks ago but had no time to post them.

Estou a ultimar o trabalho de laboratório, por isso tenho trabalhado até nos fins-de-semana.

I'm finishing my labwork, so I've been working even on the weekends.

O da direita é um deles é origami modular, o SAM1 de Jose Meeusen (link). Esta série tem outras guirlandas muito bonitas e fáceis de dobrar. Fiz uma outra desta colecção mas mostro mais tarde.

The one on the right is a modular origami, SAM1 by Jose Meeusen (link). This series has other beautiful and easy to fold garlands. I did another one from this collection that I will show later.

A peça da esquerda não é origami, mas é lindo!!! Fiquei apaixonada por esta peça desde que a vi e já fiz várias de muitas cores. Podem encontrar as instruções neste link. Parece complicada mas é facílimo de fazer!

The piece on the left is not origami but is beautiful!!! I fell in love with it when I saw it, and since then I've done it in several colours. You can find the instructions in this link. It may look complicate but it's super easy to do!

O Natal aproxima-se e eu tenho dobrado algumas coisinhas para enfeitar. Vou tentar ir mostrando à medida que possa.

Christmas is coming and I've been folding some ornaments. I'll try to show them as I can.

XOXO

Sandra.

Sem comentários: